HTML

Köllő Balázs

Mindenkinek aki szeret ENGEM

Friss topikok

  • Áronbaba: Cimbikém, mikor láthatok újabb bejegyzést rólad és esetleg képeket? (2007.09.06. 12:56) Nagyapa
  • Zsibrák: Eltelt egy kis idő, amióta ez a kép készült rólad. Azóta nagyobb lettél, okosabb, de a mosolygás n... (2007.09.02. 19:41)
  • Zsibrák: Gyönyörű vagy kicsi emberke! Minden esélyed meg van arra, hogy fotómodellé válj, ha majd arra vágy... (2007.08.19. 09:01) Alvó Balázska
  • tata: Végre láthatlak . Édes kis unokám . (2007.08.17. 18:06) Apa kezelésbe vesz
  • Áronbaba: Szia Bali, örülök, hogy neked is lett blogod, mert akkor én is tudni fogom, hogy mi történik veled... (2007.08.10. 16:23) Balázska

Linkblog

Balázska

2007.06.24. 10:23 :: Balazska

Köllő Balázs vagyok.
Egy éve és 3 hónapja örvendeztetem a szüleim,nagyszüleim,rokonaim, keresztszüleim a  létezésemmel.  2006 március 3.űn születtem, 3,5 kg, és 50 cm - es méretekkel.
Mostanra már 10 kg vagyok és 70 cm.
Örök mozgónak hivnak, ugyanis nem tudok egy percet egy helyben lenni, kivéve amikor alszok.
10 hónaposan kezdtem menni, azóta már profi szinten szaladok, labdát rugok és autot vezetek. Minden autót szeretek de a kedvencem a Szász Nagytata VW Passat-ja. Hú, az jó nagy, mindenki elfér benne. Még az anya autója is.
Van egy édi kis unoka tesóm, Áronka, akit megtanitok majd minden huncutságra.
Kb. ennyit magamról

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balazska.blog.hu/api/trackback/id/tr79104727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áronbaba 2007.08.10. 16:23:27

Szia Bali, örülök, hogy neked is lett blogod, mert akkor én is tudni fogom, hogy mi történik veled :)
Betehetlek a kedvenc blogjaim közé?
süti beállítások módosítása